onsdag 30 juni 2010

Barnkalas-Uppdatering

Efter stranden, och en sallad, var det dags att ta itu med planeringen av barnkalaset igen!


Vi har kommit så långt att vi har tänkt att hålla kalaset utomhus, och för att skydda småögon och godsaker från solens starka strålar (som helt enkelt FÅR LOV att infinna sej dagen till ära) så tänkte vi skaffa ett par "paviljonger" av följande typ som vi skall duka långbordet under...







Men eftersom jag tycker att de ser lite fantasilösa och tråkiga ut började jag surfa på nätet efter idéer och hittade följande på http://www.elsashem.se/sPage.asp (en helt ljuvlig butik för övrigt)!










och...











I mitt skåp har jag samlat på mej en massa tyger under årens lopp, jag har tom lovat mej själv att inte köpa några nya innan dessa är använda....














...så nu har druckit flera liter kaffe och har sytt ca 15 flaggor och har ca 55 "to go" och då ställer jag mej frågan: Hur tokig får man bli??? ;))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails